söndag 24 maj 2009

Vilken dag!

Igår var jag, Sara, John, Johan, Stefan och Jessica till Aspendos och käkade jätte god mat på ute serveringen. Sen gick vi hem till Johan och satt där på altan och myste. Kom ett litet åskväder och en regnskur där ett tag, men det gick fort över. Åkte ner på O´learys vid halv tolv. Var rätt mycket folk ute. Helt ok kväll.

Jag, Stefan, Johan, John och Sara
Fotograf: Jessica

Imorse vaknade jag kl nio och var jätte pigg. Klev upp och käkade lite frukost, sen åkte jag till Stenö och tog båten ut till Orn där familjen var. Jätte härligt väder. Satt och fikade i solen, solade och åt lite mat. Halv 4 var det bara att åka hem för att jobba.

Har precis kommit hem. Mycket seg kväll på jobbet. När jag ändå stod där och inte hade så mycket för mig så kollade jag om jag hade vunnit något på travet, som jag lämnade in igår. Hela 835 kr. Jippi.

Hoppas fin vädret håller i sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar